Saturday, July 24, 2010

entri telah di-delete. :)

assalamualaikum. :)

yaya. atas sebab-sebab tertentu, dan setelah difikir-fikirkan banyak-banyak kali, aku dah delete entri amarah aku tuh. errr~ takde sape tego pun. cume, aku rase benci, tak best, tak seronok bila baca semula entri tu. hisyyy. biase lah. aku ni marah kejap jek. dah tules, oke la mood aku tu. hehs~ so lepas ni kalau ada rasa geram lagi, maybe aku akan buat entri, dan padam semula lepas tu. benda tu akan jadi kebiasaan. :D belOg aku, so suke hati aku la kann? :)

"Arguing with a fool proves there are two." ~ Doris M. Smith. 
aku tak stupido. aku taknak join grup stupido tu pun (tak penah pasang niat pun!), so aku delete la entri tu. no hard feeling yaa everybodeyhh! :D

screw Bella. yuckks! thank God my Jasper straight! gyaahahhhh! :D




ps: aku happy sangat. kasihsayang-LEBIH aku kasi kat abang aku (the one and only abang) sebab kasi pinjam kamera. eceehh. dapat pinjam kamera happy lah aku. kalau tak, panjang muncungg. HAHA cayalahh jei jei~!! xx. LOVE. :')


pss: penah dengar quote ni (?) ; "Forgive all who have offended you, not for them but for yourself" ~ Harriet Nelson.. ye. semua ni untuk aku. highlight this; untuk kebaikan aku. :)

cheers uollssss! :D

1 comment:

Nik Syafiq said...

bgusla d adelete cuma cek xberkenan tang pic kiss tue....yark!!!!!