Saturday, July 24, 2010

dulu...sampai sekarang. still. :D

hari ni nak story pasal zaman sekolah. tak suka, jangan baca. ;p


meet my mr. stevie-hunny :D

adorable :D

dulu, time sekolah lagi, aku minat Steven Gerrard. jujur aku cakap, time World Cup 2006 (time tu aku Form 5) itulah first time aku nampak dia. :') wahh! umpama jatuh-chenta-pandang-pertama..! :"> dan, start dari first game (iaitu game pembukaan bagi setiap negara+grup), aku start support Stevie. hehe. 

secara ringkasnya, aku memang gila bola. biase la perempuan, kena start dari player. eh, lelaki pun ade jugak, what! hahaa.. 1st player yang membuatkan aku suka bola sepak bukan Stevie G, tapi Owen. :') tapi, yang membuatkan aku istiqamah dalam menonton+men-support bola sepak ialah Stevie G. ramai gak membe-membe aku kutuk taste player aku. dyowg cakap, Gerrard ni muka dah tua lah (sebab kedut kat dahi), tak handsome lahh. haha..aku peduli apa. lagi aku suka kalau owg tak minat. xyah ramai-ramai minat dia. pergilah kau wahai kaum perempuan yang tipikal, pergilah sokong+suka-mati+cintakan si Cristiano Ronaldo tu. aku tak suka dia. dan sebab aku tak suka dia, ramai jugak pelik dan tak puas hati ngan aku. (biasalah..manusia selalu tak puas hati) :D

menunjukkan lagi kegilaan aku, segala WC's merchandise (WC 2006) aku kumpul. even hadiah yang kita bole dapat bila beli 'cekedih' *junkfood* pun aku sebat! :D dan tak lupa juga, majalah wisel, bola sepak, 4-4-2 dan segala macam lagi majalah bola, aku BELI. :) seronok weh! dari situ jugak aku belajar banyak pasal bolasepak. kiranya, aku bukan suka player semata-mata. dan benda tu bukan setakat dulu je. da macam aku mention kat ats, aku istiqamah bab bola sepak ni. teehee.

selain tu, aku kumpul gak segala macam poster+keratan akhbar+majalah watsoeva. semua pasal Gerrard, sume aku sebat! :D dan still, dulu sampai sekarang, aku masih collect. hahahhaa..kantoii~ :"> nak dijadikan cerita, dua hari lepas (21 Julai 2010) aku beli Metro. semata-mata; Steven Gerrard. kadang-kadang bukan semata-mata Gerrard je. asalkan ada story pasal Liverpool, konpem aku beli! :D seronok sangat perasaan tu. haha. gila kann. biar lah. asalkan aku tak kacau orang. ;))

dan, gambar yang aku letak kat atas tu, salah satu gambar yang aku collect. yang aku collect tu, aku cut dari newspaper. pastu, simpan elok-elok dalam satu fail khas! tebal fail tuh,,hahahha.. gamba ni favourite aku sebab Gerrard sangat nampak begitu kebapaan sejati! awuuuuuu~! :">

oke lah. tu je story yang aku bole nak conteng kat sini. takleh lebih-lebih. bahaya..hhahahaa *xpasal* ;p




ps: nak cari future hubby yang tak kisah aku minat bola, even kalau dia kurang minat bola sekalipun, ahahh! *bukan SENT yang tulis penyataan ni* ;p

No comments: