Wednesday, June 13, 2012

happy heart


memang perasaan lain macam je tiap kali tengok game yang ada Gerrard. mesti rasa berdebor. oh adakah ini cinta? KAHKAH! tapi serious weh, tiap kali game yang melibatkan Gerrard, tambah-tambah pulak dia jadi captain, aku jadi melts sesangat! >.< kan best kalau betul2 dapat jumpa Gerrard. aku nak dia punye jersi pastu dia sign, pastu borak2 dgn dia, pastu dia bawak tour around Anfield, pastu jumpa semua team the Reds :') eiiii seronoknye :D

dan pagi semalam, disebabkan Gerrard jadi captain England maka aku dgn konfidennye pegi mapley pakai jersi Liverpool. nampak tak sokongan penuh kasih sayang aku tu? :'P dan kebetulan gak senanye, t's aku yg lain baru basuh pagi tu. tinggal t's yg singkat2. mana boleh pakai woo. seksi >.< dan paling kuangsam, depa dok tegur aku pakai jc Liverpool..haha. cis. biarlah. aku jenis setia :P



comel betei! dah score semua pegi kat Captain! <3
#free kick

















ps: menang kalah aku #teamEngland. Gerrard 
pss: entri ditaip dgn penuh perasaan mengada puii 



1 comment:

URGENT LOAN said...

Do you need Personal Loan?
Business Cash Loan?
Unsecured Loan
Fast and Simple Loan?
Quick Application Process?
Approvals within 4 Hours?
No Hidden Fees Loan?
Funding in less than 72hrs
Get unsecured working capital?
Email us: fastloanoffer34@gmail.com
Whats-app us on +918929509036