Monday, June 21, 2010

its JUNE abah! :D







Fathers are the ones that pick you up & give you the courage to do stuff you never thought you could. 
-Roselyn Sanchez-



heyy meet my ABAH :)


boleh kelik untuk tumbesaran


Saya sayang abah. Yes, i DO. :’) abah banyak mengajar aku betapa perlu bersyukur dalam hidup ni. Dalam banyak-banyak perkara yang penah abah pesan/cakap/bagitau aku, paling aku ingat ialah rezeki jangan ditolak. Orang dah bagi, xelok tolak. Terima je. abah cakap kat aku pasal ni pun time perjumpaan ibu bapa (kalau tak silap ;p) untuk student yg amek UPSR/PMR/SPM. Time tu aku amek..



PMR. Ada makan-makan lepas majlis tu. So owg yang sediakan makanan tu (caterer, senang cite ;p) nak kasi abah lauk. Mula-mula abah macam tolak sebab nak balik cepat. Actually, aku yang beria2 nak balik umah cepat. Rindu :’) tapi sebab abah jenis yang alaaa, owg berbudi kita berbahasa, orang memberi kita merasa. Hahh! Amek kau! Teehee. Haa, macam tu la abah. Then abah amek la lauk pauk tu. Last-last kat umah, aku jugak yang paling berselera besar makan. Teehee.

Itu abah saya. Abah/ayah/daddy/papa/pa/babah/abi/etc etc kamu macam mana?

SELAMAT HARI BAPA, ABAH. :’)



p/s: Sayang sangat abah. Mak juga. No doubt :’) guys, kalau nanti aku dah takde, tolong bagitau ahli keluarga aku yang aku sayang sangat kat dyowg semua. :’) ada banyak lagi entri lain berkenaan keluarga aku. boleh tengok sini dan sini.

xx.

No comments: