Thursday, November 19, 2009

.::tentang K.I.T.A::.


lepas ape yg jadi tadi..n lps ape yg ak tau smlm
aku nak shout kuat2!!!!suke ati la kan.blog aku :P

SAYA SAYANG FAMILI SAYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
irreplaceable..u know ;')

ak xtau cne idop tnpa mak abah
tanpa akak2 aku yg giler2 ^^
abang aku yg jap cool,jap emo
my lil sis yg chantek+baek hati
last bt not least, my lil bro yg noti ;)
..plus skarang ngan anak2 sdare yg suweet!!


sayang.sayang.sayang.sayang.sayang.sayang.sayang.sayang.sayang.sayang.sayang SANGAT!!

aku pn sedar..Allah mmg sygkan kami
mcm2 da yg ktowg da go thru
alhamdulillah...sume ok aje
that is what i always thought...

tapi..
rupe2 nye tak..x semuanye ok
ade owg dengki.hasad..xpuas hati ngan abah~ ;'(

tau x betape aku menangis bile aku dpt tau
mak abah mmg keep this as secret until it revealed..yesterday~
my sis try tnye owg yg pndai2 bab2 cmni
as expected..ni bkn mnde biase2
mmg ade owg dengki n anta smthng..~

kenape ye mnusia mcm ni?!!!..owg islam lak tuh
knape da lupe agama??x malu ke dyowg ngan anak2??
buat mnde buruk2 kat owg lain
esok2..anak pn ikot jejak same..ROSAK!!!

slame nih aku asek dengar cite owg>>roomate kat matrik
cmne owg yg xpuas ati ngan ayah dy buat kat ayah dy..ngan famili skali

siyes aku xkesah..ktowg bkn la owg kaya
tp kalo la aku tau sape owg tuh
aku nak owg tu tau
aku xkesah kalo dy nak sume harta nih
ni sume dunia jek
amek lah..kalo mmg itu yg dy nak sgt
tp tlg..jgn buat mcm2 kat abah

k.nah sayang abahtacing seyyyh!~

hope everything will be fine
mmg mnde nih xde sape tau
so..kowg2 yg bace ni je tau
sape yg membontoti aku+silent readers..kowg je tau.oke? :)

sbb mmg ak xpndai nk share ngan owg
crtain things mybe la..bt ths kind of thng
aku tules dlm blog je..sbb aku sdih n rase sdih tu mmg nk kne lepas jugak,,hee~

pasal ptg td pulak..akak aku accident
sangat2 la bersyukur, ALHAMDULILLAH
akak aku slamat n mmg xde pape yg terok pn kat dy
luke sikit je..scratch

tp kete mmg xyah ckp la..sangattt dayyumm remuk!!depan blakang oke?
drver bas sgt la :@)
dy xnak kuar dr bas..owg ramai da serang bas tu bt still tamo kuar gak
tau takot!abang aku td ade skali..ikotkan hati dy mmg lunyai dah drver tuh
tp nsib ade akak aku lg sowg..cool him down
kalo x..boleh jd kes lain

kete akak aku brpusing twice!..last2 melintang kat tengah jalan
dhla td time owg blk keje..dpn kilang kete lak tuh
jam xyah ckp la kan

mak bawak akak aku(nanim) g hspital nk cek kot2 ade pape luke dlm
then abg n akak aku yg lg 1(pija) g balai..wat report
in th meantme..abah odw dr tganu..trus g balai jugak
abah penat lg kot~

ni antara gamba kete akak aku tadi::


as u all cn see..kete nih betol2 kat tgh2 jalan..so kete lain mmg xleh lalu and td sgt la jam


apape pn..sume slmat..>>blk umah
kat umah as expected la kan
ktowg kat umah trtggu2,,hehee..blk je dyowg trus kne serang
mcm2 nk tnye ^^

ok.tammat
thanx fr reading ;)


end.of.story







4 comments:

racida said...

weh...teruk gak keta kak anim..

.::s e n t::. said...

yup...sgt teruk
ktowg nk saman,,ngehahaa

JustKeepOnWriting said...

saya sayang sent..hee

.::s e n t::. said...

nina!!!
syg kamu juge :D
sy syg sume kwn sy ^^