Saturday, May 29, 2010

macik tu macam sama jek ngan nyetnyet.huh!

hah..dah agak lama x hapedate belOg. kemalasan derr~ hahah. oke2. nak story secara ringkas saje.


2hari lepas (26mei2010) aku balik umah. kat kuantan (baru turun dari bas SANI EXPRESS), ngah nak lintas jalan, aku dapat gelaran 'perempuan babi' daripada sowg macik nih. TERIMA KASIH LA DER! LU MEMANG MACIK TERHEBAT! MULUT LONGKANG LA LU DER! MALANG SAPE JADI MENANTU KAU! haaa..amek nak!macik tu mmg xde otak. dia yg salah nk jerit babi kat aku lak. apekehalnye?!!! nasib baiklah aku ngah xde mood nak layan org yg cari pasal ngan aku. kalo tak, warga kuantan bakal melihat aku mengheret macik tersebut di atas jalanan. biar kene lenyek ngan lori tangki~!! (still marah nih!)


oke enaff. malas ingat da sbb macik tu bodo! *bengkek abes!*




haaa..nak cite pasal SIANG tadi pulak. aku ngan famili aku tgk animal planet. ada cerita pasal MONYET. comel der! SUMPAH! aku benci monyet! huhhh~!! apekehalnye akak2 nganjeng aku ckp monyet tu comel???! ade gak yg nk kne backhand ni..hahahha..tapi aku cool. ilek2 sudaa~ dyowg gurau2 manja je tu ;p


nak tau nape aku benci bagak ngan monyet??? klik SINI and SINI jugak. chaza dah story semua.teehee~
p/s: TQ chaza and yana. kowg mmg the best! :D




oke enaff. cukup ringkas kan? comel jek aku tgk entri kali ni,,hahhaha (tak pasal)


oke la..have fun semua. jumpe isnin depan.ahad ni aku balik KL :)

2 comments:

zey said...

pehhh..silap org r mak cik 2 ckap ba...

die xknl kaw sape neh..hehehe,,

.::s e n t::. said...

huhuu..tau xpe. gila berapi aku time tu. tp mlas nak layan