Friday, April 20, 2012

Assalamualaikum :)

Over the past 2 weeks, haa memang la a total crazy busy weeks for me! And those busy days tak stop kat situ je. It continues........up till now. Until we finally grad, I guess ;) Well tak kisah lah. Eh entah menda-menda je ayat. Boo.

There were also ups&downs. lil arguments here & there, and of course banyaaakkkkkkkkkkkk gelak ketawa & muka happy riang gumbira (seriously? -..-) ah apa2 pun, aku simpan memoirs yang baik-baik je. Untunglaa aku ni jenis cepat lupa rasa marah/sakit hati/terasa hati. Untung. Ehe.

Untung jugak bila serabut serabai dengan banyaaakkkk homeworks/assignments/thesis/reports etc, ada kawan-kawan yang sangat cool & ceria memeriahkan hari-hari terakhir kat UKM ni :') Alamak. Hari-hari terakhir? Gosh. Dah tak lama la dahhhhh...aiseh. Sedih la pulokk! >.<

Ahah! Satu je aku harap, detik-detik terakhir ni aku harap Dia bantu aku, bagi aku hati yang kuat menahan macam2 jenis dugaan & cabaran. Kadang2 bila dugaan besar datang aku cool je. Tapi yela, gadis. Bila tiba 'masa special' hormon berubah habis! Benda kecik pun mengada nak terasa hati. AKULAH TU! -..-

Anyhoo, semoga kawan-kawan kos Marine juga kuat hati, tinggi kesabarannya & saling JUJUR (tetibe je). Jangan lah tikam belakang. Eh kamon la. Dah nak habis belajar masih mau gaduh kaaa? Err...gaduh manja takpe. Digalakkan! XD 





ps: apa2 pun family tetap paling utama. diorang SELALU ADA bila takde orang/kawan yang sanggup go thru semua ni dgn aku :')

pss: just so U know, dear-SELF. kau tulis entri ni di malam kau cakap kau nak stay up. memang kau stay, tapi banyaknyeee kau layan gossip girl -..- 


No comments: