Friday, February 3, 2012

#27thingsilove



1. Camera (s); dslr, lomo, polaroid, etc...
2. Baju kurung cotton Japan
3. White t's
4. My cayang cayang Lumix + u/water case 
5. Oxford shoes
6. Bunga; lily, tulip, orchid, etc...
7. Apple products
8. My Liverpool jersey! 
9. Gelang getah kaler pink yang dipakai since matrik. Beli sama2 dgn Lely :')
10. My BUM's sneakers
11. CN BLUE dvd
12. Jam biru yg berharga 10rm. hehe
13. My diving equipments
14. My red-colored album; penuh dengan gambar time sekolah & memoirs
15. My teru-toro-toru-BLOG
16. My earings yang mcm stapler
17. BOOKS! all sorts of books, especially notebooks untuk tulis2 & conteng2 hehe
18. my cayang cayang laptop :')
19. Vintage things
20. Tumblr!
21. Perfumes bau bunga / green tea <3
22. Bedak Johnson Baby, sebab bau macam baby :')
23. My phone
24. All of my shoes & bags
25. Twitter
26. Goatee
27. Dimples 


ada banyak lagi tapi nak buat 27 je. why 27? because it's my favourite number; selain daripada no. 8 :) tapi ini dibuat randomly, takde nak ikut priority pun 'sape paling best no. 1' =P

kbai! 



2 comments:

JustKeepOnWriting said...

lemme answer it....Coz 27 is the day you were born..hehe

.::s e n t::. said...

ye betol :D