Tuesday, November 29, 2011

lil Princess of mine

bila dah puas mengadu dengan Allah, tapi still sedih. bila dah taktau nak share story dengan sesiapa, yes this is  the right place. blog ni jadi tempat luah perasaan. sungguh, aku taktau nak cerita kat sape dah :'(


it's been 2 weeks (i guess) my lil Princess merajuk. tak penah dia merajuk seteruk ni. maybe dia sedih the fact that aku kena balik UKM sbb tu merajuk dia lain macam. the night before aku balik UKM, dia merajuk dgn aku... sebab, dia tengah main game dgn adik laki aku, then aku menyebok nak transfer data kejap. my lil Princess ni tak bagi aku kacau tapi benda penting, so aku buat jugak then dia merajuk. yes salah aku :'( keesokan harinya, before masuk kereta so salam-salam la. my lil Princess taknak langsung salam & kiss aku. sedih. tapi buat dunno jela sbb aku tau dia macam mana. kalau dia kena tegur/marah dengan mama dia, mesti dia nangis sambil cakap; "Kakak rindu Cik sent"....


and yes, that happened :) 


ade satu petang tu dia nangis, then tetibe dia cakap; "Kakak rindu Cik Sent"...that moment i heard this from my sister, hati aku jadi lega. rasa sebak pun ada. tapi kakak aku sambung. kakak aku tanye dia; "Eh bukan ke kakak gaduh dengan Cik Sent ke?"...adriana said: "Eh tak jadi la. Kakak rindu Nia (adik aku)"..dang! my sisters ni bukan nak menolong baikkan keadaan. hahahhaa :')


tapi semalam got message from Nani (her mama): "adriana ckp; Kakak tengok Yuna ni, kakak teringat kat seseorang lah". that's her words. skema habis kan? hehe :') ok here's the thing. dalam family aku, memang semua orang cakap AKU = YUNA. haihhh celah mana weh? shawl kot :P so, my lil Princess ni pun kadang2 panggil aku Yuna, atau dia cakap Yuna tu kawan aku..haha. so bila dia tengok Yuna, automatically dia teringat AKU. auww :')


and petang tadi aku tido. tido sebab demam. and aku mimpi my lil Princess, Adriana. kitorg peluk sakan :') ya Allah, i miss her T__T






just so you know, that's the worst thing happened in my life, so far. being ignored by the person we love wholeheartedly memang sakit. insyaAllah we'll be ok. she's a lil girl. tak pandai berdendam. cuma dia merajuk dgn aku. and salah aku sbb tak pujuk dia betul. my bad :'(


gambar lama. 2009



lets end it here. dah nangis sakan ni T___T


4 comments:

purplestorm said...

i feel u :( meh ngadu kt aku meh

.::s e n t::. said...

:( dh lama x ngadu kat ka.haha..takpelaaaa.. just tlg doakan dia lembut hati please :') esok nak balik umah..berdebar lak rase kehkeh

purplestorm said...

so, cane ngn adriana si bdak comot? still mad at u? lpe nk sruh tlg cubit pipi budk tu on my behalf :)

senah said...

hello org jepun. sorry la busy gilos skang ni T__T ermm dh ok! hehehee..aritu balik, surprise tak ingat la muka dia pastu peluk. auwwh geram betul :'D

takpe x suruh pun mmg dh cubit pipi dia dh..haha

hmmmm one more thing, disember ni insyaAllah adriana dpt adik *wink*