Sunday, October 30, 2011

entri dibuat sebab aku penat...and stress T__T

terharu aku bila Jiha ingat lagi yang aku penah cakap yang aku memang TAKUT GILA dengan coral (terumbu karang) ni. yes. aku takut. dunno why. aku nampak benda alah tu mcm gergasi nak serang aku. nak2 lagi boulder coral T__T 1st time aku snorkeling time 1st year dulu aku pernah kot menjerit dlm air sbb kena snorkel sorang2, jauh dari pantai and ada BOULDER CORAL. omagahh! *nangis*

tapi dah 3 tahun, now my final year as marine sc. student. aku amek coral as my thesis. know why? sebab aku nak overcome rasa takut aku tu. Julai 2011, aku g sampling. halfway sampling, aku almost give up. kulit scratch luka-luka kena coral (now tinggal scar T__T) and rasa takut bila dekat dgn coral (and sea urchin!), itu antara sebab kenapa aku almost give up. tp bila malam2 lepak dgn Dr Azman, bincang2 dgn dia apa hasil aku dapat during the day, happy tgk hasil effort sendiri terus rasa semangat semula :')

i love you, coral :)



ini gambar Dr Azman yang snap




p/s: sebenarnya aku tengah cuak gila ni nak present *mukasugul*

2 comments:

zey said...

aq pon cuak gila, sampai perut aq pon ikut sama tak tentu arah..
[eh, tul ke ayat aq neh?]

.::s e n t::. said...

haha waittttttt. ni apesal perut kaw pun sama sebok ikut x tentu arah? time makan selera je aku tengok. hahah! :P