Thursday, September 22, 2011

LYLAS

dalam banyak2 mmbe, DIA la paling cool. kalau DIA sakit hati/marah pun, cool je. err dia ada cara sendiri nak setel kot. org yg macam DIA ni, kadang2 aku susah nak predict. tapi DIA sangat sempoi..dah almost 10yrs jugak lah aku kenal DIA :'D mula2 kenal dulu (kat SP), "comelnyeeeeeee budak ni!" (ckp dlm hati). ehem, maksud aku badan DIA ni dhla kecik, mcm malu-malu kucing pun ada..ahahahaa. tp bila dh kenal lama, ok boleh tahan taff jugak DIA nih. dalam berkawan ni memang tak NGAM kalau kita tak penah gaduh.hehe..penah je gaduh dulu. gaduh2 manja pun ada. kahkah! 


dulu aku penah buat entri pasal Mid, DIA terasa dgn aku (yeke? hehe). see see, gaduh manja la tu kan? lol


entah la. trlalu banyak benda nak tulis pasal DIA ni sampai aku pun jadi clueless, pointless. blunt. ehe. just so you know that,


I Love You Like A Sister lahh, UNISHA UYOP!



2 comments:

Un|sha said...

ok cukup syarat.pass,kuikuikui

afira said...

ok.shuweet.pass!