Monday, December 27, 2010

ye Malaysia menang

yeahh! but yaa know what? ni semua sementara jek. takyah bangga sangat. aku tulis macam ni bukan bermakna aku tak sokong. ehh mestilah sokong negara sendiri ! :D tapi kita semua dah sedia maklum attitude player malaysia ni macam mane kan? so aku doa yang baik-baik jela. hope next game, dapat kekalkan rentak jela ehh? haha.. and bagus jugak bila tengok ramai dah kembali yakin dengan pasukan Malaysia :)


well kat twitter kecoh gak. artis-artis lah kan. zahiril adzim kindda sarcastic and i totally LOVE that..haha. antara ayat dia;
Alahai? Aku tengok bola kat mamak pun kena maki pasal laser? Aku dah tanya, mamak ni mmg tak jual laser. Teh O ada lah.


Alahai.. Inilah pasca perlawanan. Tp nanti malaikat tak tanya tau, "pasukan mana yg kau sokong?" So, chill to the grill. Ini hanya sukan.


tapi ade satu ni, beria la this person cursing here and there, jawapan Boy lepak-lepak jek. siap ade smile..gituh! :p


Sy mmg kmpg :) RT @ilyasadiyas: @zahiriladzim NAJISSS, you are so kampung you know kampung,hah ! #!@%*#,#!@%*#,tok sah lah main laser di stadium itu bukan konsert


ilyasadiyas: NAJISSS, you are so kampung you know kampung,hah ! #!@%*#,#!@%*#,tok sah lah main laser di stadium itu bukan konsert
Boy jawab: Saya memang kampung :)






aku main google jek. taktau la dyowg ni main ke tidak..HAHA. sorry. kalau tanye bab Liverpool, EPL, WC, CL etc etc insyaAllah aku boleh jawab :D










so please. ITS JUST A GAME. orang yang betul-betul faham bola takkan gaduh untuk benda-benda ridic macam nih. adat la menang kalah. so chill to the grill la (bak kata Boy)


cherrs! :) 



2 comments:

JustKeepOnWriting said...

yeah...first nk kepoh kat sini...
besela sent..negara sendiri..kalo tgk world cup..ade gak masalah camni..just xdela heboh2 beria..rilek sudah..

~yg xmnt bola pon tibe2 nk masuk gaduh2.tgk diam2 suda

Nik Syafiq said...

yeah..malaysia menang. doakan malaysia menang sekali lagi,menang lagi dan lagi,insyaallah kita boleh sembang pasal malysia kt piala dunia,hahaa