Thursday, July 15, 2010

current fav: songs

biase time boring-boring, layan lagu current-fav. biasanye, folder current-fav ni akan di-hapedate bila-bila masa je yang aku rasa ada lagu baru yang aku minat. noted this: lagu baru yang aku minat tu bukan lah lagu baru. tapi lebih kepada lagu yang AKU BARU NAK MINAT. oke? good.
ahhh. aku sekarang ni pon tak berapa nak ada idea nak conteng ape kat belOgsepOt aku nih. sebab emosi agak celaru. masuk sem baru, macam-macam jadik. semoga tabah jela *nasihat-kan diri sendiri jek*


current-fav-song aku;


1. Lady Antebellum- Need You Now
lyrics very straight-to-my-bottom-heart :') (cehh!) kahkah. tapi aku suka. sweet. boleh la nak layan time gundah gulana keje/tuto/ass tak siap. ;p







2. We the Kings (ft Demi Lovato)- We'll Be A Dream
1st time dengar lagu ni kat hitz.fm. mula-mula aku xtau sape nyanyi, tapi 1st note lagu ni je aku da suka. 2nd time dengar, aku agak ni We the Kings yang nyanyi. aku suka suare We the Kings ni sbb tu boleh cam suare dyowg!hehe. suara pompuan ni sumpah aku x cam langsung. bila masuk part jerit baru aku perasan, Demi Lovato upenyehh! yeahhh! memang mantap lah lagu ni. nice lyrics too. :) Demi seriously LAWA gilakk! kadang-kadang lagu ni buatkan aku teringat my bestfriends.. :) kena tunggu raya baru dpt gather.







3. MUSE- Neutron Star Collision (Love is Forever)
yang ni pun sama. 1st time dengar kat hitz.fm. MUSE ni memang aku suka dari dulu. tapi jenis aku ni, aku tak amek port sangat kalau bab artis ni, walau minat mana pon aku ngan lagu/handsome/cantik-nye mereka itu. aku ni jenis yang suke certain-certain lagu jela. mana lirik sedap, aku layan. this one, no doubt. memang aku suke. :)







4. B.O.B (ft Haley Williams aka Paramore)- Airplanes
aku suka lagu ni part Haley nyanyi jek. eh macam nice jugak la lagu ni. 1st time dengar kat hitz.fm jugak. aku ingatkan lagu Paramore sebab suara Haley tu, tapi upenye dia sipi-sipi (featured) jek. teehee~ nice nice. :)



mv for this song xleh nk upload lak. so, korang enjoyy budak kecik ni jela eh. lawa gak budak ni. bole la nk jadi penyedap mata kejap. lol




5. Justin Bieber- That Should Be Me
HAHA. oke, aku ngaku aku tak suka budak pompuan laki nih yang bernama Justin Bibier nih. tapi aku ngaku gak, aku suka lagu-lagu dia. NICE kott! keh2,, try dengar yang ni agak-agak kalo kowg tak penah dengar lagi. sian laaa kat "mamat" yang dimaksudkan dalam lagu ni. honestly, aku benci orang yang curang nih. (noted this: aku benci. its a hard word, kann?)


ni video yang menyebabkan aku suka lagu ni. dyowg nyanyi mmg super-nice lahh! :D



agak-agak korang nak dengar Bieber punye version, aku kasi skali lahh! ;) nak lagi mantap, pegi donlod sendirik!! ;p enjoicee!





ps: lunch biskut oat+air milo panas saje. yeahh! done with new entri, now heading to class! CIAO!

No comments: