Saturday, July 17, 2010

bila perempuan keluar shopping..dan tengok Eclipse :D

assalamualaikum (xjawab berdosa..cliche gila, kann? haha)

hah! semalam aku ngan yana-chaza-syifa keluar. plan asal nak beli segala peralatan skuba. woohooooooooo! gila suka aku bile dah ade fin sendiri, snorkeling set sendiri :D oke. noted this: plan asal nak beli peralatan skuba n few brg2 keperluan. tapi.........ehmm. biasalah perempuan. dah umur 20-an cam kitorang, sifat semulajadi yang dilahirkan untuk menjadi surirumah yang mithali tu da wujud. KAH KAH. bukan pe. da setel beli semua barang skuba (siap syifa merajuk sebab fin kaler pink dia takde), kitowg menapak la (drive) ke Jusco Equine Park. oke. plan asal sekali lagi chaza n yana nak beli laundry beg, swimming cap for chaza and etc etc. aku xtau la list penoh dyowg ;) aku pulak (?) hah. ini lah kununnye 'bakal suri rumah mithali' masuk kedai. macam-macam aku sebat.! maklumlah, bilik aku semester ni dah macam rumah. siap ade dapur sendiri..! heaven! haha. so, aku pon sepantas lipas kudung, dah pegang few kotak untuk letak buku, kasut. plan nak decorate rumah sendiri lawa-lawa. yela. dalam diri aku ni masih ade jiwa interior designer! haha. tu cita-cita aku dari kecik selain dari photographer, engineer and architect! pehh! tinggi kan cita-cita aku :D tapi amek marin rupa-rupanye :D so, dah sebat macam-macam dalam tangan tuh, jenis aku ni memang tilik harga betol-betol. aku ni student lagi so ikut kemampuan lahh. kalau melebih sangat, nanti bajet yang lain especially shopping baju lari pulak! haha. bila da tilik harga, pegang barang pun lama, otak dah ligat pikir macam-macam. last-last..! aku letak semula sume barang yang aku dah sebat awal-awal tuh! ngeh3,, bagus kan aku? kiranye kalau kawin nanti, suami aku xyah risau sgt tgk aku shopping. awal-awal je sebat sume barang. at last, maybe satu dua jek barang yang aku amek. tu la penangan shopping cara si SENAH!keh3,, time tu aku dah x nampak mana chaza, syifa n yana. aku nampak barang-barang jek :D then dah jumpe tu, dyowg pegi lah bayar. yana tak mengingat!!haha. dia siap sebat bakul besaaaaaaaaaaaar punya as laundry bag! gila tahan untuk sebulan punye baju :P aku tak beli pape pon,,haha. tapi yana dpt redeem. time nk redeem tu, tetbe jumpe pulak storage closet yang biasa orang bujang guna tuh. aku pon, since almari share ngan roomate, so aku beli lah. yeyy! akhirnye, aku beli satu barang je. kann? xperlu risau kalau shopping barang ngan aku nih *winkwink*

dah shopping. lapar kann? kitowg makan kat Secret Recipe. yana makan mee kari. pehh gila mantap mee kari diaaa! udang dlm mee tu terbaik. fresh sgt! :D chaza lak nasi goreng wit satay. satay dia aku kasi bintang-bintang di langit lahh! memang sedap pun! aku lak mee tomyam. haha. aku suke pedas2 ni. n yess. tomyam dia sedap! rase nak pgi lagi SR ni. syifa (?) she's on diet. dia share ngan kitowg je :) since mangkuk mee kari n tomyam besar gabak, memang kenyang gilakks ar! haha. and actually, kitowg dah buat something salah. tapi, secret tetap secret.kihkih..saje gataii nak mention sini :P dah makan, kena lah jalan2. yana nak beli kasut. kasut kat kedai tu punyelah murah. and again, kami buat onar kat kedai! HAHA. sebelum masuk kdai kasut tu, kitowg buat onar kat kedai sunglasses. bile kuar sesame, mmg bole kecoh. :D tapi onar kat kedai kasut ni lagi lama. bersepah kasut kitowg buat. ni sume sebab syifa ckp nak blnje aku, yana n chaza kasut. means, kitowg ade kasut yang sama. :D TERIMAKASIH SYIFA. :') thanks.a.lOadsss! syifa seorang yg sgt pentingkan frenship. itu kualiti dia yang sgt kuat, yg aku respek gila n yg buat aku syg dia evenmoree. :') susah nak cari true frens sekarang ni. glad aku jumpe yana, chaza n syifa. THANKS A BILLIONSSSS girls :') almost 30mins-1hr gakla meng-onar-kan kedai tuh. haha. takpe. sume happy kann? :D


girlfriendsss. <3

balik bilik, terus aku list-kan smule ape aku dah beli and berapa aku habis. WAH! semakin wise ye aku skarang. keh2,, siap call mak and bagitau semua! :D

************************

versi Eclipse pulak.

tengok Eclipse ngan chaza, yana n sabiq. oke. aku simple jek. aku suka SANGAT SANGAT SANGATTTTT Eclipse. kenapa (?). haaa..sebab ayat2 romantika si Edward ke (?) or the hotter one, Jacob (?) ofkos NOT! hahahahaha. aku awal-awal dulu memang my magnet more to Edward. sory chaza. tapi da tgk Eclipse, da balance sikit. aku suka dua2, Edward n Jake. sian la Jake. sory yana. haha..! tapi......biase lah perempuan. mesti suke tangok lelaki kan? lelaki pun same :P aku, since Twilight, dan bertambah-tambah pulak rasa ni bila tengok New Moon, aku da jatuh hati ngan Jasper!! ohhmygoshh! he's soooooooo damn gojess okeh! funny hair? yeahh. admit that tapi, do i look like i care? ;p yana n chaza tak abes-abes gadoh pasal sorang nak tegakkan si Jake (chaza) n sorang lagi si Edward (yana) aku ilek jela. aku Alice. i have my own Jasper. :D haissss..sweetnyee. :D part paling aku suka (?) part yang dyowg berlatih nak lawan New Born tuh. aku suka bila Jasper nak lawan ngan alice. WAH! cair aku tengok bila dia try kunun-kunun nak kiss si Alice. Alice pulak jenis bole baca mind org, dia dapt elak n lompat belakang Jasper. so, dptlah dia kalahkan Jasper. last2 tu baru dia kiss Jasper. ngaaaaaaaaaaaaaa...! MANESSS sangatt! :') haha. maaf. ini untuk bahan bacaan dewasa 18tahun keatas. kahkah..


the wayy he looks into her eyes; the wayy she looks into his eyes....
gyaaaaaaaah!
i wish i was Alice. :')


and most. aku suka Eclipse sebab banyak gak cerita pasal Jasper. dan dia sangat penting. :D

oke. itu je buat masa ni. thanx sangat-sangat kat chaza, syifa and yana. atleast, rase sedih aku pasal kamera hilang heal la jugak sikit,,hoho. loadsss-of-love! xx.




theKaKIEsnOtesnota.kaki:  will you be my Jasper (?) :')

5 comments:

zey said...

jasper humble...bley jd cikgu.. haha! =)

.::s e n t::. said...

haha..dia sgt cool weh..caerr~~~ :D

.:padie_eyla:. said...

suke jasper. haha. romantika.. =p

.::s e n t::. said...

teeheee. dil minat jugak? mne boleh ;p

dia cikgu yg cool+suweet. ngahahh!

MOFASAD said...

dah lama aku tak buat kat blog nie...



zzzzzzzzzzzzzzzz






pppppppprrrrrruuuuuuuutttttttttt










>>_________<<