Tuesday, June 8, 2010

review LBS

orait. dah promise nak review pasal Lagenda Budak Setan (LBS). err, inshort jela eh?haha..gila malas ;p

rate aku bagi penuh!haha..aku jarang nak kasi rate kat filem-filem ni.malas. (eh malas je dari tadi.ape yang rajinnye ciksent oii?)teehee~ well novel ni aku macam penah usha-usha jugak dulu. yelah,kecik-kecik mana pandai baca novel. i mean,tebal sangat,mana ade budak-budak layan novel. tapi akak aku still ada lagi novel ni. bila cakap jek filem ni nak kuar, dia dengan penuh semangat cakap nak selongkar stor. nak carik smule novel dia tuh,,hehe. biar la dia. bila da jumpa nanti boleh la aku nak menyebok baca skali.lallala~ :-"

oke oke. back to the review. cite ni OK lah. best :) pedulik apa orang lain punye view. ni aku punye ;p sama macam twilight new moon dulu. semua yang aku kenal cakap tak best tapi aku tengok ok jek. maybe aku jenis yang xkisah sgt kot.  pada aku, apa yang penting ialah apa yang nak disampaikan tu. mesej tu semua sampai kat aku. agak-agak la kan dalam new moon tu. dah nama pun bella ngan edward terpisah, mestilah sedih. jgn harap action banyak sangat. memang la cerita jadi xbest bila expectation kowg high terlebih =P sama la mcm cerita ni. ada yang cakap klaka. betulla. aku pun banyak gelak-gelak. sebab ketawa itu perlu untuk merawat duka (cewwahh!) ;p so, dah sedih-sedih,gelak-gelak la sikit kan? kowg expect cerita ni sedih sampai lenjun gila-gila ke? kamon la! takde rasa la camtu. macam masakan jugak. takkan nak rasa pedas jek. nak seimbang letak gula merah sikit kasi ade rasa manis. letak la apa-apa lagi yang berkaitan. barulah cukup rasa! :D

oke. rasa-rasa enaff da kot. apa yang aku nak highlitekan kat sini cuma; lain-lain orang, lain pandangan. ni view dari aku and for me cita ni best! plus plus plus cameraman shoot lawa gilakk! tabikk der!~ dia dah kasi feel lebih kat situ. :D


oke la. mau layan lagu pulak. ost cite ni lah!hahahaa..my current fav ;)



*aku tau aku orang paling LAST dalam dunia yang upload video treler ni. nak jugak nyemak!*haha ;p


No comments: