Monday, May 10, 2010

hahhhh! aku baru je lepas melepaskan gian nak tengok ADAMAYA setelah 5episod dah aku tinggalkan. bila aku tengok banyak nye masalah dalam cite ni, kadang2 aku terfikir dalam perhubungan, kan lebih baik berterus-terang je? bincang elok-elok ke kan? *hahhaa..pandai2 je aku*




korang rasa?

3 comments:

Mr.Nik Syafiq said...

aku pun da abes donload...dlu mcm xminat tp bila member2 dok gian cite ni boys n girl,aku tengok laa.....boley tahan,aku rase bukan stakat berterus terang jer ppenting...tegas gak penting :)

.::s e n t::. said...

hahaa..betol2..lelaki kena la tegas
kalau ikotkan, maya pun kena tegas. dosa layan laki lain,,teehee

Mr.Nik Syafiq said...

betul2,hahaha....so,amik teladan,k :)