Wednesday, April 21, 2010

risau xpasal..tahi hidung kuneng!

derrr~ membe aku yang aku kenal since skola rendah dah nak kawin. wadehekk! umur baru 21taun kott~ kau buat aku risau ta pasal der. camne nih?? aku OK je stakat hari ni yang aku ni single. tetbe tadi bkak fesbukk ade invitation event pulak. tengok2, invitation majlis kahwin kau! pffffffffffft! kau buat aku rase macam loser jek, bf pon tade. hwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..~ hope membe2 aku yang lain jgn la kawen dulu. sedih aku! T__T



Everybody in this world is scared, & sometimes it takes 2 scared persons to do ONE brave thing: 
fall in love

 dan kau shiha..nak kawin dah pon. TAHNIAH! ;)
-xoxo-










p/s: ohh ya. ini bukan entri desperate. kecuakan melampau saje *peace*








******************cerita pasar malam*********************


tadi aku pegi pasar malam..ngan anum (cosmate aku merangkap sekolej ngan aku juge). naik moto tapinye,,huuuu~ tau2 la. cuak naik moto ni, nak2 lagi aku jarang naik. kecik2 dulu adela. tu pon bile abang aku anta g skola jek, lain2 mane de. yang xleh blah. da smpai pasar, park la moto. tetbe aku cam terkial-kial si ikan kaloi jek nak cabut helmet. what the..~ segan weh! terus aku duduk *mengcangkung*. keliling ramai gak lelaki2 kat situ (yelah..park moto rmai la laki). then anum tarik aku bangun sbb dy nak tolong bukakkan. auchh! suweet! bhahahaa!! tah ape la lelaki2 tu pikir ble tgk aku ngan anum cmtu yek? huhh! pedulik ape. kalo dyowg nak ngate aku cmni, aku nk tanye balik la kat dyowg; 
kalo laki tu tlg cabutkan untuk awek dyowg, xde lak kowg nak ngate kann? so skang ni mane halal haram? *wekk!* geram aku. sebok pandang2!
anum senyum jek. then tetibe anum ckp;
betolla sent. ko ni, kalo naik moto ngan pakwe msti romentik. nak pkai n nak cabut helmet pon x reti. 
wadehekk anum?! ciss~ slow jek anum berpikiran seperti mereka juga. ahhh pedulik. yg pnting da smpai ;p



No comments: