Tuesday, February 9, 2010

Pesta Angpau Kolej Aminuddin Baki, iring VIP dan perbarisan malam penutup Karnival Sukan UKM (SUKEM)


assalamualaikum :)
heipp. da agak lame xbuat entri baru,,huhu.. recently agak busy lorr~ ohh btw, aku buat prsembahan tarian joget pahang sempena Pesta Angpau Kolej Aminuddin Baki (kolej aku). pehh!maveless wa ckp lu,,haha. 1st time weh aku mnari.cawot gile ah! aku xsuke mnde2 yang agak2 mncapap ni. tapi atas name ahli kelab, so semua diwajibkan untok menari. wadefiiiiiiiiish la kan~ =.="
tapi, ape2 pon mnari tu syiok jugak ye :D enjoy it!really~ ;) nite after pesta angpau tu, aku n lagi 3 orang diarahkan untok bawak tepak sirih+bunga manggar, which means kitowg ni kena
iring VIP untok 1 event ni. ni event charity, venue: Dewan Canselori Tun Abdul Razak (DECTAR). hahahaaa..lawak gile! 1st time aku nari, then esoknye da dapat job kena iring VIP. i LIKE!! :D

untuk tarian aku xde gamba sebab xbawak kamera pun,,huhu. charity event tu ade la :) ni haa..::






heyy saya tau ini klaka. jangan gelak =P


~~~~~~~


senanye, time aku tules entri ni aku baru siap mandi(tengah malam woo),sembahyang then on9. ni baru balik dari perbarisan malam penutup Karnival Sukan UKM (SUKEM) senanye,,hehe. sangaaaaaaaaaat best!! SUKEM berlangsung almost 4bulan kot. xsure la. n the best part is, Aminuddin Baki (kolej aku) tempat kedua overall SUKEM!!! ^_^ happy gilakks!

here's some photos since camera aku low-bat, so sikit je gamba ade.



team AMIN! =D



p/s: heyy. saya seronok menari+perbarisan even sgt penat. cheers! ;)

No comments: