Sunday, January 10, 2010

what a DAYY!


arini bangun dgn muke CHANTEK!!hahaa..gile.xdela..bgn ngan muke x brape nk cumel r :P
bkn pe..ari sabtu nan permai..patut dok bilik.lepak2.chill..rejuvanate ke kann?haha..
tak pun kemas bilik..cntik2 kan bilik..wangi2 kan bilik..
study.revise blk ape yg aku blaja smggu ni tp TAK BOLEH..
ni sume sebab ko-k aku da stat mggu neh..apsal r kau buat ko-k ari sbtu?!!grrrrr~! geram!

menambahkan lagi blurr aku pagi2 ni aku tgk ade 1 msg kat fon tp fon ni lak cam malu2 lak nak idop T.T
asal sume ni jadi kat akuuu..?jawab weyhh.jawab!sedih hati tgk fon camtu..
kalo anak owg kaya xpe gak...senang jek~
>>abah..nak mntak fon baru.fon lama haramm tamo idop
hahaa..jgn harap la kann~ redha jela..*muke pasrah*

kowg ingat tu je probs aku pagi2 sabtu neh?ade lagiiiii~
aku biase mmg mkn skali sehari..n biase nye aku mkn lunch aje..
no dinner.bfast pun ae kotak dutchlady coklat siap ade stok weyh ;D
tapi arini ingat nk mkn nasi lemak*means NO lunch.NO dinner* so aku pn g kafe kolej
turun naik tangga*adehh.pagi2 da excse* smpai kafe..ceiit!!!xde ape2?!!useless doe..ciyes!
ni la yg aku malas nak mkn ni.tme ak ade mood nk mkn makanan xde T___T
..incik pepelstorm>>skang ka da paham kann nape aku mls nk mkn?

so pegi la pusaneka*OK.turun tgga yg pehh!bleh slim kaki* nsib bek g pusan ade nsi lemak.yeyy!
tapi nape xde sambal dy..? T.T ya Allah..dugaan Kau pagi2 sabtu ni agak mncabar perut aku...~
so amek jela mne2 smbal ayam,udang,sotong yang ade kat situ.tp siyes.xfeel nak mkn nsi lemak

uhuuu..permulaan hari yang xbape nak best..hope2 kelas jap lagi ni OK la :)

now #siap2 g kelas


cheers!







No comments: